שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בנהריה

באתר איטום בקליק, תוכלו להזמין שירותי איטום בנהריה במגוון שיטות: זפת, יריעות ביטומניות וגם חומרי איטום נוספים כמו בטקל ועבור אזורים שונים בבית החל מאיטום של הגג ועד איטום המרפסת, החלון או הקיר.

איטום בנהריה על ידי קבלן מקצועי

מאחר ועבודת איטום היא עבודה חשובה מאוד, אסור להתפשר על קבלן האיטום שאותו אתם מזמינים. איטום בנהריה, וזה כלל לא משנה אם מדובר על איטום לחלון או איטום למרפסת, חייב להיעשות תוך שימוש בחומרי איטום מתקדמים ואיכותיים בשביל שלא נצטרך לבצע תיקונים לאחר תקופה קצרה פעם נוספת.

 

קבלן איטום מקצועי, יודע בדיוק מה החומר המתאים לכל אזור בבית ויכול להמליץ לכם על השיטה הטובה ביותר. לכן, כדאי לבחור באדם מנוסה וותיק בתחום, שמכיר את רזי העבודה ויודע לאטום כל אזור בשביל למנוע נזילות, טפטופים וכמובן גם רעשים.

 

איטום בנהריה

מחירון עבודות איטום בעיר

כמה עולה לבצע איטום בנהריה? האם המחיר אחיד לכל השיטות? אם גם אתם מוצאים את עצמכם שואלים את השאלות הבאות, הנה מחירון קצר שיעזור לכם להגיע להחלטה טובה, על סמך טווחי המחירים שנהוג לגבות לכל עבודה ועבודה. נדגיש כי המחירים עשויים להשתנות כמובן ולכן כדאי לוודא אותם סופית מול קבלן האיטום. רוצים עוד מחירים? היכנסו כעת אל מחירון איטום גג שלנו.

מחירון עבודות איטום בנהריה והסביבה

מחיר איטום מרתפים בנהריה

מחיר איטום של מרתף מבפנים, מחיר לפי מטר


80 - 120 ש"ח
עלות איטום קירות מבטון

מחיר למ"ר לאיטום שמתבצע עם זפת חמה.


350 - 550 ש"ח
איטום גג רעפים עם יריעות ביטומניות

איטום על ידי קבלן איטום בנהריה, מחיר למ"ר


180 - 250 ש"ח
איטום חלונות המונע חדירה של מים

בעזרת חומר סילר.


300 - 450 ש"ח
איטום קירות חיצוניים בנהריה בסנפלינג

איטום בסנפלינג המתבצע באמצעות התזה, מחיר למ"ר.


550 ש"ח ומעלה

הדפס מחירון

דגשים לפני איטום גגות בנהריה עם יריעות

רגע לפני שאתם מזמינים שירותי איטום גגות בנהריה בעזרת יריעות ביטומניות, חשוב שתבדקו מספר דברים:

  • וודאו מה עובי היריעה: יש כיום בשוק יריעות 4 מ"מ או יריעות ביטומניות בעובי של 5 מ"מ. ככל שהיריעה עבה יותר, כך היא יוצרת איטום טוב יותר ולכן כדאי מאוד להקפיד על איטום באמצעות יריעות בעובדי 5 מ"מ, במיוחד כאשר מדובר על אזורים שחשופים לתנאי מזג האוויר השונים, החל משמש חזקה ועד גשם.

  • בדקו האם המחיר כולל פעולות הכנה: כאשר מדברים על פעולות הכנה לפני האיטום, בדרך כלל מדברים על פירוק של דודי שמש בשביל לבצע איטום בגג אך גם בין היתר על תיקונים כאלה ואחרים בבטון.

  • אחריות על העבודה: האם קבלן האיטום מספק לכם אחריות לאחר עבודת האיטום? אם כן, למשך כמה זמן היא ומה בדיוק היא כוללת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

מי קובע את שיטת האיטום?

ברוב המקרים, קבלן האיטום שאותו תזמינו יקבע את השיטה המתאימה ביותר בעבור העבודה אך בהחלט תוכלו לבדוק מעט על שיטות האיטום הקיימות בשביל להבין את ההבדלים ביניהן. כמו כן, סוג הגג משפיע גם הוא על השיטה שמיישמים מחר ואיטום של גגות רעפים אינו יתבצע באותה הטכניקה כמו איטום של גג אסבסט או גג שטוח. בנוסף, עבודה של איטום גגות בצפון מתומחרות בהתבסס על שיטת האיטום שתיבחר ולכן כדאי להכיר את העלויות ולעבוד עם מסגרת תקציב מוגדרת.