שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בקרית שמונה

שירותי איטום בקרית שמונה לגגות וגם מרפסות במגוון שיטות שונות לצורך קבלת האיטום המושלם! משווים מחירים עם איטום בקליק וחוסכים בעלות של האיטום.

איטום בקרית שמונה דרך 'איטום בקליק'

ישנה חשיבות רבה לאיטום איכותי מחומרי גלם טובים אשר מבוצע על ידי איש מקצוע מנוסה. איטום לקוי עשוי לגרום לבעיות ונזילות ולכניסה של מים אל שטחים פנימיים וזה כלל לא משנה אם מדובר בנזילות מהמרפסת, הגג או אפילו הקירות של הבית. זקוקים לאיטום מקצועי? הזמינו קבלן איטום בקרית שמונה במחיר מצוין שיבצע את המלאכה על הצד הטובה ביותר ויעניק שירות חסר פשרות.
 

איטום בקרית שמונה

כמה עולה איטום גגות בקרית שמונה?

לפניכם מחירון קצר אשר מציג דוגמאות לעלויות איטום גגות. חשוב לציין שהמחיר עשוי להשתנות מבעל מקצוע אחד למשנהו בעקבות שיקולים מגוונים. הקפידו לבדוק מחיר עם מספר קבלנים אשר מבצעים עבודות של איטום גגות בצפון, כך שתוכלו להבין את טווח המחירים.

מחירון איטום גגות בקרית שמונה

כמה עולה לאטום גג רעפים?

איטום קומפלט של הגג (עד 60 מטרים).


4,000 - 5,200 ש"ח
איטום הגג באמצעות זפת חמה

עבור עבודה מלאה לגג של עד 50 מטר.


3,000 - 3,700 ש"ח
איטום של הגג המתבצע באמצעות יריעות ביטומניות

החל מ-100 מ"ר.


60 - 90 ש"ח למ"ר
כמה עולה לאטום את הגג באמצעות בטקל

עבור עבודה כוללת.


2,800 - 3,500 ש"ח
תיקון של אזור מסוים באמצעות יריעות או זפת

תיקון של עד 5 מטרים.


400 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

מגוון חומרי איטום בקרית שמונה לכל מטרה

קבלני האיטום שעובדים עם פורטל איטום בקליק בשיתוף פעולה, יכולים למעשה להשתמש במסגרת עבודת האיטום שלהם במגוון חומרים המשמשים לסגירה ואטימה של השטח. למשל, בגגות נהוג לבצע את האיטום באמצעות יריעות ביטומניות אשר נדבקות לשטח הגג בעזרת חימום שמבצע המתקין. כמו כן שיטה נוספת היא שימוש בזפת חמה או קרה שנחשבת לפתרון זול יותר ומתאימה לשימוש חיצוני בלבד.

ניתן לאטום גם באמצעות התזה של סילר ואפילו באמצעות סיליקון שמשמש כאשר נדרש לבצע איטום דלת או איטום חלון לרעש. הדרך הכי טובה לדעת מה שיטת האיטום המתאימה ביותר עבורכם היא לשאול את בעל המקצוע מאחר וכל מקרה לגופו ונדרש להפעיל שיקול דעת ולקבל את ההחלטה על סמך הנסיבות הקיימות בשטח כמו גודלו של האזור, מיקומו והתקציב שיש ברשותכם.

שאלות בנושא איטום בקרית שמונה

מה העונה המומלצת לביצוע איטום?

בדרך כלל, מומלץ להימנע מאיטום בעונת החורף וזאת על מנת לאפשר עבודה רציפה ולהימנע ממי גשמים אשר מפריעים לתהליך.


מה משפיע על מחיר האיטום?

מה שמשפיע על העלויות הוא גודלו של האזור בו נדרשת האטימה וכמובן שיטת האיטום בה משתמשים.


מה עושים במצב בו קיימים פריטים המפריעים לאיטום בשטח הגג?

לפני פעולת האיטום, נדרש לפנות ולהזיז אותם מהשטח וזאת על מנת לבצע את הפעולה בצורה אופטימלית.


איטום וזיפות במחירים מעולים לתושבי העיר

זקוקים לאיטום מקצועי אבל מפחדים לקרוע את הכיס? שיטת השוואת המחירים של 'איטום בקליק' עוזרת לכם לבחור מבין מספר הצעות מחיר מבלי להתפשר על איכות השירות והמקצועיות של בעל המקצוע. במקום לחפש ברחבי הרשת אחר קבלני איטום אשר מבצעים איטום וזיפות בקרית שמונה, תוכלו בלחיצת כפתור ליצור איתנו קשר ולמעשה לקבל עוד היום עד שלוש הצעות מחיר שונות עבור פעולת האיטום הרצויה בבית או המשרד שלכם.