שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום בשיטת גג הפוך

רוצים לבצע איטום בשיטת גג הפוך? קיבלתם המלצה לעשות זאת? לא יודעים מהו המחיר ורוצים לדעת מהם היתרונות והחסרונות לאיטום גג הפוך? המשיכו לקורא, הצוות של 'איטום בקליק' כבר יסביר לכם הכל.

מהי שיטת גג הפוך?

השיטה מתאימה לגגות שטוחים בלבד והיא לא רק למטרת איטום אלא גם בידוד, הנוחות המתאפשרת כאן שהיא יכולה להיות על גבי איטום ישן. מה עושים בפועל? מניחים לוחות קלקר (פוליביד), מעליהם מדביקים יריעות ביטומניות נדבקות מאליהן ועל גביהם ניתן לפזר חצץ או אבנים ואפילו לרצף. לכן השיטה נקראת "גג הפוך", נזכיר ונאמר שמתחת ללוחות הקלקלר קיימת שכבת איטום ראשונית.

 

איטום גג הפוך

מה המחיר לאטום בשיטת הגג ההפוך?

לא זולה כלכך השיטה, אך מאוד ייעילה ומאפשרת איטום ובידוד במקביל מבלי להפריע לנראות הגג, המחיר נע בין 90 - 150 שקלים למטר מרובע, אשר נחשב למאוד יקר באיטום גגות, ניתן להוזיל מחירים בעזרת חיבור של כמה גגות (בניינים שכנים וכו') או בעת ביצוע השוואת מחירים בין כמה קבלני איטום שונים.

מחיר ממוצע עבור איטום בשיטת גג הפוך

מחיר ממוצע עבור איטום בשיטת גג הפוך: 120 ₪

טווח מחיר גבוה 150 ₪

טווח מחיר נמוך 90 ₪

החסרונות והיתרונות של איטום בשיטת גג הפוך

היתרון של השיטה היא אפשרות לריצוף על גביה, אפשרות לפיזור חצץ ואבנים שונות ואם יש שימוש בגג הבניין הוא ימשיך ויהיה אפשרי גם במצב זה, מעבר לכך שיטת איטום הפוך מיועדת גם לבידוד תרמי, כך שחום או קור לא יחדרו אל המבנה. נזכיר ונאמר כי מדובר גם על "איטום כפול" השכבה ישנה והחדשה מבצעות איטום למבנה. החסרונות הם, כאשר יש נזילה - יש לבצע איתור שהוא מאוד קשה, פירוק שני שכבות והחלפת לוחות הפוליביד. בקיצור - תיקון גג הפוך עולה ביוקר וזהו החסרון המרכזי.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

כך תוכלו לחסוך בעזרת "איטום בקליק"

הבנתם שתיקון ויישום שיטת גג הפוך למטרת איטום ובידוד אינה זולה, לכן אנו ב'איטום בקליק' נשמח לעזור ולסייע לכם. דרכנו תוכלו לבצע השוואת מחירים בין כמה הצעות שונות, למעשה בעת פנייה אלינו תקבלו עד שלוש הצעות מחיר של חברות איטום, על פי אזור מגוריכם, תגלו את מחירי השוק במהירות דרך המחירון ובתוך כמה רגעים אתם ממש "בתוך זה", אז קדימה, התחילו לבדוק ותוכלו גם אתם לחסוך בעלויות עבודות האיטום לביתכם.