שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום שפריץ בקיר

יש לכם קירות שפריץ? בפורטל 'איטום בקליק' תוכלו למצוא פתרון כיצד לאטום קיר שפריץ חיצוני ופנימי ואפילו תקרות, עם אנשי האיטום המובילים והמומלצים באזורכם! רוצים גם לאטום? הזמינו דרכנו שירות וקבלו עד שלוש הצעות מחיר, ללא התחייבות או תוספת במחיר.

מדוע צריך לאטום קיר שפריץ חיצוני?

באופן כללי אם קיר חיצוני אינו אטום כשורה, בגשמים הבאים רטיבות עשויה להצטבר עד לקירות הפנימיים, מה שיצריך אתכם לא רק לתקן את האיטום מבחוץ אלא גם לקלף את הקירות הפנימיים ולצבוע אותם מחדש ולכן ישנה חשיבות לאטימת קירות מבחוץ. הבעיה המרכזית בקירות שפריץ היא הטקסטורה העבה והשונה שלהם שאינה מאפשרת לאתר את מקור חדירת הנוזלים ובטח לא נותנת אפשרות לאטום באופן סדיר ונוח כפי שעושים כאשר אוטמים קיר עם טיח או כל חומר ציפוי אחר. על הטכניקות והשיטות נסביר בהמשך.

כמה עולה עבודת איטום כזו?

על מנת לאטום קיר שפריץ חיצוני יש להשתמש בטכניקת התזה או באמצעות מריחת חומר (סילר במרבית המקרים), מחיר איטום בהתזה נע בין 100 - 200 ש"ח למ"ר (ייתכן שתקבלו עלות זולה יותר באטימה של בית שלם) אם זאת יש להתייחס למחיר היקר יחסית בהתזה בגלל שהוא מיועד לבעיקר לבניינים ומבנים גדולים. לעומת זאת מריחה עם סילר תעלה לכם בין 40 - 70 ש"ח למטר, מחיר הגיוני בהרבה. אך לא תמיד ניתן לעשות זאת - תלוי בתנאי השטח.

באיזה חומרים וטכניקות משתמשים לביצוע העבודה?

החומרים הנפוצים לאיטום שפריץ הם סילר ומשחות למינהם, אבל יש לקחת בחשבון במרבית המקרים יראו את התיקון שנעשה ולפעמים כמעט ולא ניתן לאתר את המקור או לטפל בו מרחוק, מה עושים? מקלפים את השכבה מבצעים איטום על גבי הבטון או הבלוקים ומבצעים שחזור לשפריץ. לאחר מכן מבצעים התזה בלחץ מים חזק לבדיקת אטימות וחוזק החומר.


איטום קיר שפריץ חיצוני

מה עושים בכדי לאטום תקרת שפריץ?

תקרות שפריץ נראה בבתים ישנים, כיום לא עושים זאת בכלל. אלו נקראות "נטיפים", שהיו בשנות ה70 וה-80 נפוצות מאוד. על מנת לאטום ולאתר את הנזילות שלהם יש להסיר לגמריי את השכבה של החומר ולבצע תיקונים על גבי משטח חלק, לאחר מכן ניתן להחליט מה עושים - צובעים או משחזרים. במרבית המקרים אנשים מחליטים פשוט לצבוע ולהתחדש במראה מודרני יותר לביתם.