שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בכפר סבא

מחפש קבלן איטום בכפר סבא? צריך איש איטום לעבודה של אטימת גג או קיר? בין אם זה ביריעות ביטומניות או בזיפות גגות, כאן באיטום בקליק תוכל לקבל עד שלוש הצעות שונות מחברות וקבלנים מכפר סבא והאזור, לבצע בינהם השוואה ולחסוך.

איטום גגות בכפר סבא על ידי חברות וקבלנים

על מנת לאטום גג, קיר ואפילו מרתף יש צורך באיש מקצוע שמתמחה בפעולה שכזו. במקרה הנ"ל אנו מדברים על חברות וקבלני איטום מכפר סבא, שאותם תוכלו למצוא כאן אצלנו בפורטל 'איטום בקליק'. חשוב שתדעו שאנו פועלים בשיטה אשר תעזור לך - הגולש, לחסוך ובגדול.

אז איך עובד התהליך? ראשית לאחר השארת הפרטים באתר או יצירת קשר טלפוני עימנו, נדאג לאמת מספר פרטים אודות העבודה הרצויה כמו למשל גודל, סוג האיטום ועוד כמה דברים שחשובים לך ולבעל המקצוע. לאחר מכן נמצא את אנשי האיטום מכפר סבא המתאימים לביצוע המשימה, בין אם זה קבלן, חברה או בעל מקצוע פרטי. הם יחזרו אליך ויתנו לך את הצעות המחיר ולאחר מכן תוכל לבצע ביניהם השוואה ולבחור במתאים ביותר. 

איטום גגות בכפר סבא

כמה עולה איטום בכפר סבא עם יריעות ביטומניות?

בעבור שירותי איטום הכוללים את השימוש ביריעות ביטומניות, נהוג לשלם בממוצע 80 ש"ח למטר. חשוב לדעת שיש מספר סוגים של יריעות ביטומניות ועובי היריעה משפיע על איכותה. וודאו מול בעל המקצוע את העלויות בתחילתו של התהליך על מנת לקבל את המחיר המדויק עבור השירות.

מחיר ממוצע לאיטום עם יריעות ביטומניות בכפר סבא

מחיר ממוצע לאיטום עם יריעות ביטומניות בכפר סבא: 80 ₪

טווח מחיר גבוה 100 ₪

טווח מחיר נמוך 60 ₪

 

>> קראו עוד על מחירים ועלויות של שירותי איטום במרכז.

מתי עדיף לעשות זיפות לגג?

אומנם זיפות גגות הוא מונח די ידוע בתחום האיטום, אך אין זה אומר שזפת לגג היא השיטה הטובה ביותר. בעבר לפני שהיו יריעות ביטומניות, היו משתמשים בזפת לגגות על מנת למנוע חדירה של מים לאורך זמן, ככלי איטום לכל דבר. אך כיום, ישנן שיטות יעילות ועמידות יותר.

זיפות לגג אכן יעשה את העבודה וכדאי להשתמש בו כאשר מדובר על איטום זמני (יכול להחזיק גם 3 שנים ומעלה), או כאשר אין תקציב ובעיה דחופה. זיפות גגות הוא למעשה פתרון האיטום האידאלי מבחינת המחיר וזאת מאחר והוא הזול ביותר. ניתן להזמין איטום גגות בכפר סבא בעזרת זפת במחירים מצוינים דרכנו ולחסוך לא מעט כסף בתהליך.

איטום וזיפות בכפר סבא על ידי קבלני איטום מקצועיים

חשוב להבין, מלאכת האיטום של גגות, מרפסות, מרתפים ומקומות נוספים בבית - היא עבודה קריטית וחשובה. איטום וזיפות הגג מונעה כניסה של מים וטפטוף במהלך ימי החורף הגשומים והאיטום מסייע להגן גם מפני נזקים אחרים כמו בלאי כתוצאה מהשמש, ציפורים ומעופפים ואפילו מפני רעש. אנו ממליצים לבחור קבלני איטום בכפר סבא שיש ברשותם את כל ההסמכות והאישורים הנדרשים לביצוע העבודה. וודאו שהקבלן שבו בחרתם, באמת מקפיד להשתמש בחומרים איכותיים כי איטום זה לא צחוק וחשוב לבצע עבודה איכותית ומקיפה באזור.

לא רק גגות, איטום קירות, מרפסות ומרתפים

באיטום בקליק ניתן לקבל פתרונות היקפים בכל הנוגע לבעיות איטום ובידוד, החל מעבודה של איטום קירות פנים, חדרי אמבטיה, מרפסות, מרתפים, עליית גג ואפילו מחסנים וכמובן שאיטום גגות מכל הסוג, החל מבטון חשוף, רעפים ואפילו זכוכית ופח, לכל אחת מהבעיות הנ"ל תוכל למצוא פתרון אצלנו כאן בפורטל, כאשר אנשי המקצוע ישמחו לספק לך הצעת מחיר הוגנת ותחרותית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

מתי נזמין קבלן ומתי נזמין חברה או איש איטום?

קבלן איטום בכפר סבא נזמין כאשר מדובר על פרויקט גדול כמו בית ספר, כמה דירות או בניין שלם, חברות לפרויקטים קטנים וגדולים כאחד וכמובן שאיש איטום מתאים בעיקר לפרויקטים קטנים המצריכים עבודה של אדם בודד או צוות מצומצם, כאן בפורטל איטום בקליק ניתן להזמין כל אחד מאנשי המקצוע הנ"ל במהירות ובפשטות, פשוט להשאיר פרטים ולקבל הצעות בהקדם.