שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בדרום

גרים בדרום ורוצים לאטום את הגג לקראת החורף? מחפשים איש איטום מומלץ באזורכם? דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר עבור איטום גג - כולל גג רעפים, גג בטון, גג מרוצף וכו'. בעמוד זה תקבלו את כל המידע שתצטרכו: מחירון מפורט, אילו שיטות קיימות לאיטום ואיך תוכלו למצוא קבלן איטום מומלץ וגם לחסוך עד 39% במחיר! 

איטום גגות בדרום במגוון שיטות

קיימות שיטות שונות לאיטום גגות הנבחרות בהתאם לגודל האזור הספציפי בו עתידה להתבצע העבודה, סוג הגג, מסגרת התקציב וכו'. אלו השיטות הנפוצות לאיטום גגות אותם יספקו עבורכם קבלני איטום גגות בדרום:

  • איטום גגות ביריעות בטומניות - אחת השיטות הנפוצות לאיטום גג היא בעזרת יריעות ביטומניות. יריעות עשויות מביטומן (חומר סינטטי) ועטופות בשריון (חומר מבודד טמפרטורה). את היריעות מקבעים לגג בעזרת "כלב אש" הממיס אותן ומדביק אותן בצורה הרמטית לגג, מה שיוצר איטום מוחלט מחדירת מים ובידוד טמפרטורה.
     
  • איטום גג בזיפות - שימוש בזפתצ חמה או קרה לכיסוי הגג ויצירת איטום מחדירה נוזלים. נחשבת לשיטה זולה יחסית אך פחות עמידה ו"ירוקה".
     
  • איטום גג בבט קל - בטון קל המותקין על הגג ובעל שיפועים שונים לצבירת מים. מותאם לאיטום נקודתי ולא מומלץ לגג שלם.
     
  • איטום גג בסילר - התזה או מריחה של חומר סילר על השטח הרצוי. מתאים בעיקר לגג מרוצף או קירות. 
     
  • סיוד גג - צביעה של סיד או חומר הלבנה עם מים לצורך הגנה על שכבת הזיפות או האיטום הראשונה הנמצאת על הגג.
     

איטום גגות בדרום

מחירון איטום גגות בדרום - לפי שיטה

כפי שציינו, קיימות שיטות איטום שונות שלכל אחת מהן עלות אחרת. כמובן שהמחיר תלוי גם בסוג הגג, גודל הגג ומורכבות העבודה. לפניכם מחירון ממוצע עבור שיטות האיטום השונות בדרום: 

מחירון ממוצע לאיטום גגות בדרום - לפי שיטה

איטום גג עם בטל -קל

מחיר עבור מטר. 


50 - 80 ש"ח
איטום גג ביריעות ביטומניות

מחיר עבור מטר.


60 - 100 ש"ח
איטום גג בזפת

מחיר עבור מטר.


30 - 50 ש"ח
איטום גג בהתזת סילר

מחיר עבור מטר.


100 - 200 ש"ח
סיוד גג

מחיר עבור מטר. 


6 - 8 ש"ח

הדפס מחירון

איטום גג בדרום - יריעות ביטומניות או זיפות?

שתי השיטות המקובלות ביותר כיום לאיטום גגות בדרום הן יריעות ביטמניות או זיפות. איך תדעו איזו שיטה מתאימה לכם ומה הכי נכון לבחור? ריכזנו לכם בטבלה את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן - מה שעשוי לעזור לכם בעת קבלת ההחלטה:
 

  יריעות ביטומניות זיפות
יתרונות
  • שיטה קלה ונוחה
  • עמידות גבוהה 
  • זול יחסית
  • מתאים גם לגגות עמוסים
חסרונות
  • לא מתאים בגגות עמוסים
  • יקר יותר משיטות אחרות
  • עמידות נמוכה יותר
  • מחייבת הלבנה / סיוד מעל

קבלן איטום גגות מומלץ בדרום

עבודת איטום גגות הנה עבודה המצריכה מקצועיות וניסיון בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר ולהבטיח איטום מוחלט של הגג מחדירה של מים. לכן, חשוב להזמין קבלן איטום מומלץ, בעל חוות דעת טובות שיידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מקבלני איטום מומלצים בדרום ולחסוך זמן וכסף יקר. השאירו את הפרטים, ערכו השוואת מחירים וחסכו עד 39% הבמחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

איטום כל סוגי הגגות בדרום

מעבר לשיטות האיטום השונות, קיים גם שוני בין סוגי הגגות אשר לכל אחד מהם מתאימה שיטה אחרת. חברות איטום בדרום יידעו לספק שירות עבור סוגי הגגות השונים, כשאלו הנפוצים ביותר:

  • איטום גג רעפים - לרוב, איטום גגות רעפים יתבצע ע"י יריעות ביטומניות או זפת חמה / קרה. ניתן גם לבצע בידוד מתחת לרעפים מפני רעשים או טמפרטורה בנוסף לעבודת האטימות החיצונית. 
     
  • איטום גג בטון - השיטות המומלצות ביותר עבור איטום גג כטון הן יריעות ביטומניות, זפת חמה או בט קל. ניתן לבצע איטום גם לגג בטון משופע.
     
  • איטום גג מרוצף - ניתן לבצע איטום גג מרוצף ע"י פירוק הריצוף והנחת יריעות ביטומניות או זפת מתחת, או ביצוע איטום ללא הרמת הריצוף אשר מומלץ יותר לאיטום נקודתי ומתבצע ע"י ניקוי הריצוף, רובה והתזת סילר מעל. 

מחירון איטום גגות בדרום - לפי סוג הגג

לפניכם מחירון איטום ממוצע המתייחס לסוגי הגגות השונים ונועד להציג עבורכם סדר גודל של עלות עבור עבודת איטום בדרום לגג שלם. כמובן שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הגג, נגישות ומורכבות העבודה ושיטת האיטום הנדרשת:

מחירון ממוצע לאיטום גגות בדרום בהתאם לסוג הגג

איטום גג רעפים

מחיר עבור מטר.


70 - 250 ש"ח
איטום גג בטון

מחיר עבור מטר, איטום ביריעות ביטומניות. 


65 - 110 ש"ח
איטום גג מרוצף ללא הרמת ריצוף

מחיר עבור מטר.


80 - 100 ש"ח
איטום גג מרוצף עם הרמת ריצוף

מחיר עבור מטר.


700 - 1,200 ש"ח

הדפס מחירון

משך אחריות על עבודת איטום גגות בדרום

קבלני איטום גגות בדרום נוהגים לתת אחריות על עבודת איטום גגות בהתאם לשיטת האיטום. לדוגמא, משך תקופת אחריות על איטום גגות ביריעות ביטומניות בדרום תנוע בממוצע בין 7 - 10 שנים. כמובן שתקופת האחריות עשויה להשתנות בין אנשי האיטום השונים ויש לוודא עם כל אחד מה כוללת האחריות ולכמה זמן היא ניתנת.
 

משך תקופת האחריות הממוצעת לאיטום גג בדרום ביריעות ביטומניות:
10 שנות אחריות 8.5 שנות אחריות 7 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ קבלני איטום אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

 

ביצוע עבודות איטום נוספות בדרום

מעבר לביצוע איטום גגות, תוכלו לקבל שירות של איטום מבנים מקבלני האיטום שלנו הכוללות עבודות איטום נוספות כמו: איטום קירות פנימיים וחיצוניים במקרה של רטיבות, עובש או חדירת מים, איטום מרתפים בהזרקה או איטום שלילי, איטום מקלחת וחדרי אמבטיה, איטום מרפסות וכו'. 

 

מחפשים שירות בעיר ספציפית בדרום? חפשו אותה ברשימה

לא מצאתם את העיר שלכם ברשימה? צרו איתנו קשר ונאתר בעבורכם קבלני איטום אשר פועלים בסביבתה. אגב, ניתן לקבל מענה גם בעבור שירותי איטום בירושלים והסביבה.