שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות ביבנה

צריכים איטום גגות ביבנה? מעוניינים למנוע נזילות מהחלון? ניתן להזמין קבלן איטום ביבנה שמספק את השירות בצורה מקצועית הכל במחירים זולים למדי. השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

שירותי איטום גגות ביבנה והסביבה בזול

כפי שאתם בוודאי מבינים יש לא מעט טכניקות אשר משמשות לאיטום גגות. איטום גגות ביבנה צריך להתבצע בדרך כלל בזמנים בהם לא יורד גשם בשביל שהחומר בו אנו משתמשים יצמד בצורה טובה אל האזור שאותו מנסים לאטום. ניתן להזמין קבלן איטום ביבנה והסביבה לצורך קבלת הצעת מחיר מסודרת.

 

איטום ביבנה

מחירון עבודות איטום ביבנה

מחפשים קבלן איטום גגות מומלץ בדרום? לפני שמזמינים שירותי איטום, חשוב להכיר את המחירים. הנה מספר דוגמאות לעבודות איטום ביבנה נפוצות כולל טווחי המחירים של כל עבודה ועבודה:

מחירון עבודות איטום ביבנה והסביבה

כמה עולה איטום גגות ביבנה באמצעות יריעות?

המחיר הוא עבור מ"ר באמצעות יריעות ביטומניות.


65 - 110 ש"ח
מה המחיר לאיטום גג עם זפת חמה?

המחיר מתייחס לגג שגודלו הוא עד 50 מטר.


1,500 - 2,500 ש"ח
איטום אמבטיה באמצעות סיקה

הזמנת קבלן לצורך איטום חדר אמבטיה עם סיקה.


150 - 400 ש"ח
כמה עולה ביקור של קבלן איטום ביבנה?

ביקור לצורך ייעוץ או הצעת מחיר.


150 - 250 ש"ח
כמה עולה לאטום גג בטון?

איטום גג בטון קומפלט באמצעות זפת חמה.


5,500 - 6,800 ש"ח
כמה עולה לאטום קיר מרטיבות?

המחיר המוצג לאיטום קיר הוא למ"ר.


150 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

כמה עולה לבצע איטום חלונות ביבנה?

המחיר המשוער עבור איטום של חלונות ביבנה נע בדרך כלל בין 300 ש"ח ל-400 ש"ח לשירות של איטום חלונות נגד, רוח בעוד איטום שנועד לבודד מפני רעשים עשוי להגיע גם 700 ש"ח במקרים בהם נדרש להחליף את הזכוכית הקיימת לזכוכית אטומה. קיימים גם פתרונות זולים יותר כמו איטום באמצעות ספוג או סרט דבק שמאפשרים פתרון זמני לאיטום החלון.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

גם איטום מבנים וקירות בעיר

פורטל איטום בקליק עובד עם הרבה קבלני איטום, כך שנוכל לעזור לכם למצוא קבלן איטום לכל עבודה שתצטרכו, בין אם מדובר באיטום מבנים ביבנה או איטום קירות בעיר - תוכלו למצוא את מבוקשכם דרכנו. לגבי איטום קירות, שימו לב שאיטום קיר חיצוני מיועד להגן על הקיר מבחוץ (גשם או ברד לדוגמה), אבל איטום קיר מבפנים עוזר במקרים שהתפוצץ צינור לדוגמה. לכן, כשאתם מזמינים שירות של איטום קירות ביבנה, ודאו להגיד לו איזה איטום תצטרכו.

 

איטום קירות ביבנה

איזה שיטות קיימות לאיטום גג ביבנה?

ישנן מספר שיטום נפוצות לאיטום גגות ביבנה כשהנפוצה מביניהן היא איטום באמצעות יריעות ביטומניות, איך ישנן גם כמה נוספות:

  • איטום באמצעות יריעות ביטומניות: טכניקה נפוצה מאוד בה נהוג להשתמש בשביל לאטום גגות היא פריסת יריעות ביטומניות על גבי הגג וחימום היריעה עד להדבקתה אל שטח הגג. היריעה לא מאפשר למי הגשמים לחלחל אל שטח הגג וכך עוזרת למנוע רטיבות.
     
  • זיפות של הגג: לאלו מכם שמעוניינים להוזיל את העלויות של שירותי האיטום השונים - נסו את זיפות הגג. השימוש בזפת חמה או קרה זול משמעותית מהיריעות אך נחשב לאפקטיבי למדי.
     
  • שימוש בסיד: הסיד משמש כשכבת הגנה לאיטום וגם עוזר להוריד טמפרטורות בעקבות העובדה שכאשר הגג שלנו לבן, הוא מתחמם פחות.

יש כמובן שיטות רבות לאיטום אך בשביל לבחור את השיטה שהכי מתאימה לכם, אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע שזאת עבודות, לאחר שראה את סוג הגג שלכם והתאים לו את השיטה הנכונה שגם עומדת במסגרת התקציב שהוגדרה על ידכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

כיצד בוחרים קבלן איטום גגות ביבנה?

אנו ממליצים לבחור קבלן איטום בעזרת בדיקה של שלושה דברים מרכזיים. הדבר הראשון הוא לבדוק האם הוא מספק את העבודה הנדרשת מאחר ואם לא, אין כל סיבה להתקדם איתו בתהליך. דעו שלא כל בעלי המקצוע בתחום זה מספקים פתרונות מקיפים וחלקם פשוט מתמקדים בעבודה בטכניקה מסוימת כמו זיפות או הנחת יריעות בעוד אחרים מספקים שירותי איטום רק לאזורים מסוימים כמו הגג או המרפסת בלבד.

 

דבר שני שנמליץ לבדוק הוא זמינות לעבודה מהירה. אם בעל המקצוע יכול להגיע אליכם רק עוד שבועיים וצפויים עד אז ימים גשומים, יתכן שכדאי למצוא בעל מקצוע אחר שיבצע את העבודה. הדבר האחרון שנמליץ לבדוק הוא המחיר - מחיר איטום גג הוגן זאת בקשה לגיטימית וכולנו רוצים למצוא שירות בעלות שלא תקרע לנו את הכיס. בקשו לקבל הערכת מחיר ראשונית כבר בשיחת הטלפון עם בעל המקצוע ורק לאחר מכן, תאמו איתו הגעה.