שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות במרכז

איטום גגות במרכז הארץ במחירים זולים באמצעות השוואת מחירים מהירה ויעילה! השאירו פרטים או חייגו וקבלו בחזרה עד שלוש הצעות מחיר של חברות איטום במרכז וקבלני איטום המבצעים גם עבודות איטום לקירות חיצוניים ופנימיים, יריעות ביטומניות, מקלחות ועוד.

השוואת מחירים בין קבלני איטום במרכז

האפשרות לערוך השוואת מחירים בין קבלני איטום גגות במרכז הארץ יכולה לספק לכם את הפתרון האידאלי, הן מבחינת מציאת בעל מקצוע נכון, ביצוע העבודה כפי שרציתם וחסכון כספי. השיטה שלנו להשוואת מחירים לצורך איטום גגות במרכז הינה פשוטה ומהירה, אתם משאירים פרטים או מחייגים ואנו דואגים שתקבלו בחזרה עד שלוש פניות של חברות איטום / קבלני איטום או יועצים הפועלים במרכז הארץ ומספקים את השירות המבוקש לכם.
 

איטום גגות במרכז

כמה עולה איטום גגות במרכז?

מחיר איטום גג מתומחר על פי מטר ומחולק לשני שיטות מרכזיות, הנפוצה ביותר הינה איטום ביריעות ביטומניות במרכז והמחיר נע בין 65 - 110 ש"ח למטר. השיטה השניה היא זיפות גגות, שהיא פחות טובה אך זולה יותר והמחיר שם נע בין 30 - 50 ש"ח למטר.
 

מחיר איטום ביריעות ביטומניות במרכז

מחיר איטום ביריעות ביטומניות במרכז: 87 ₪

טווח מחיר גבוה 110 ₪

טווח מחיר נמוך 65 ₪

מהן סוגי עבודות האיטום הנפוצות במרכז?

ריכזנו בעבורכם עבודות איטום במרכז הכי נפוצות - עם קצת פירוט על כל אחת מהן, הנה הרשימה:

  • יועץ איטום במרכז - עבודות ייעוץ לקראת פרויקטים, החלטה באיזה שיטה להשתמש, קבלת הצעת מחיר לביצוע פרויקטים. נפוץ בדרך כלל באיטום מבנים או גגות גדולים.
     
  • איטום גגות במרכז - בדרך כלל יעשה בשני שיטות המקובלות והנפוצות ביותר, הראשונה הזולה והפשוטה היא באמצעות זפת (קרה או חמה), בעלת עלות נמוכה יותר ועמידות  נמוכה יותר. השניה באמצעות איטום ביריעות ביטומניות במרכז, שכיום יותר נפוצה ועמידה לזמן רב.
     
  • איטום קירות חיצוניים במרכז - עבודות אלו נעשות בגובה או מחוץ לבית פרטי, יכול גם להתבצע מתוך פנים הבית אל החוץ תלוי במקרה. אך עבודה נפוצה מאוד כאשר חדירת מי גשמים עשויה להשפיע על המבנה.
     
  • איטום מבנים במרכז - בין אם זה מחסן, בית פרטי, מוסד ובקיצור כל סוג של מבנה ניתן לבצע לו איטום החל מהיסודות ועד לאחר שהמבנה קיים וצריך תחזוקה.
     

איטום ביריעות ביטומניות במרכז

כך תבחרו חברות איטום במרכז מומלצות

אז איך בוחרים בצורה הטובה ביותר חברת איטום במרכז? בודקים את הפרמטרים הבאים:

  1. המלצות וחוות דעת - שאתם רוצים לבדוק חברת איטום גגות במרכז, מומלץ לבקש המלצות של לקוחות קודמים ולערוך עימם שיחה קצרה, רק לוודא שהביקורת אכן אמיתית ושהם מרוצים כפי שמתואר.
     
  2. שיחה טלפונית - ערכו שיחה עם נציג מטעם חברת האיטום על מנת להבין את הידע שלו בתחום, איך הוא נשמע לכם והאם הוא באמת שירותי ונשמע מתאים ברמה האישית לעבודה עימכם.
     
  3. בדיקת מחירים והשוואה למחירי השוק - שאתם מקבלים הצעות מחיר של חברות איטום במרכז רצוי להשוות אותם אל מחירונים או הצעות מחיר אחרות על מנת להבין שקיבלתם מחיר ריאלי והגיוני לאיטום הגג.
     
  4. ניסיון בפרויקטים קודמים - הפרויקט שלכם אינו סטנדרטי? בדקו שחברת האיטום מהמרכז ביצעה עבודות קודמות דומות, על מנת להבין שיש לה את הניסיון הדרוש לביצוע המשימה.
     
  5. אחריות - החלטתם על חברת האיטום או קבלן האיטום? נהדר. בדקו כמה אחריות על העבודה אתם מקבלים ומה קורה במידה ו.. חשוב שהכל יהיה מאוגד בחוזה מסודר.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

מציאת קבלן איטום במרכז על פי עיר

ניתן למצוא קבלן איטום במרכז הארץ דרך פורטל איטום בקליק, כמו כן - ניתן גם לבחור כאן בעיר ספציפית במרכז על מנת לקבל מידע ברמה האזורית ולהזמין קבלן איטום מומלץ במרכז המספק שירות מעירכם.