שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות באור יהודה

איטום טוב יכול לחסוך מכם התעסקות בבעיות כמו נזילות וטפטוף בימים גשומים. הזמינו שירותי איטום באור יהודה דרכנו ותוכלו לקבל מספר הצעות מחיר שונות מקבלנים ואנשי איטום בעיר.

השוו מחירים לפני כל עבודת איטום

עבודות הקשורות לאיטום, יכולות לעלות לעיתים לא מעט כסף. יחד עם זאת, הניסיון שלנו מלמד שהשוואת מחירים בין מספר קבלני איטום שונים, יכולה להוביל בסופו של התהליך לחיסכון של מאות שקלים עבור אותה העבודה. כיצד נוצר הפער במחירים? למעשה כל בעל מקצוע רשאי לתמחר את עבודותו כפי שהוא רוצה על סמך שיקולים כאלה ואחרים אך לא תמיד ההצעה הגבוהה ביותר היא גם ההצעה הטובה ביותר מבחינה מקצועית.

 

כדאי לדעת שיש לא מעט בעלי מקצוע מעולים בתחום, המספקים שירותי איטום באור יהודה ובסביבתה ושומרים על מחירים נמוכים והוגנים למדי בכל עבודה, החל מעבודה קטנה ועד לגדולה ומורכבת. כל שעליכם לעשות בשביל להתחיל בתהליך השוואת המחירים הוא ליצור איתנו קשר דרך הטופס המופיע באתר או בצורה טלפונית, דרך המספר שלנו.

 

איטום גגות באור יהודה

מחירים של איטום גגות באור יהודה

רגע לפני הזמנת קבלן איטום במרכז לביצוע העבודה, כדאי שנעשה סדר בנושא מחירי איטום גגות באור יהודה. כל שיטת איטום מתאימה לגג אחר ולמעשה משפיעה ישירות על המחיר. ישנם משתנים נוספים כמו שטח הגג ולכן חלק מטווחי המחירים הם בעבור מטר רבוע ולא לעבודה כוללת.

מחירון איטום וזיפות גגות באור יהודה

מחיר ממוצע לזיפות גגות למטר

נחשבת לשיטה הוותיקה והזולה ביותר.


30 - 50 ש"ח
כמה יעלה לאטום גג בשיטת הסנפלינג?

המחיר המוצג הוא למ"ר.


140 ש"ח ומעלה
איטום גג רעפים בעזרת יריעות ביטומניות

איטום עם יריעות, מחיר למ"ר.


180 - 250 ש"ח
איטום גג מסוג שינגלס

מחיר סופי נקבע בהתאם לגודל הגג (המחיר המוצג הוא למ"ר)


55 - 65 ש"ח
איטום גג במשחה פוליאוריטנית

מחיר לפי מטר רבוע.


95 - 145 ש"ח

הדפס מחירון

מתי נדרש לבצע איטום לקיר?

איטום קיר יכול להתבצע גם בשביל למנוע נזילות טפטופים וחדירה של מים מבחוץ אל תוך הבית אך גם במצבים בהם ברצוננו להפחית רעשים. מומלץ להזמין את השירות עוד לפני שמתחילה עונת החורף בשביל לאפשר לחומרי האיטום שבהם אנו משתמשים להיצמד ולהידבק אל הקיר בצורה מיטבית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

איטום באור יהודה ע"י קבלן מומלץ

בעלי מקצוע בענף האיטום צריכים לעבור קורסים והכשרות מקצועיות על מנת ללמוד את התחום ולדעת לבצע את העבודה כמו שצריך. לכן, כאשר אתם מחפשים שירותי איטום באור יהודה, הקפידו לבדוק מה ניסיונו והכשרתו של בעל המקצוע וחפשו קבלן איטום מומלץ ומורשה.

 

כדאי תמיד לחפש המלצות ברחבי רשת האינטרנט בשביל לוודא שאתם בידיים טובות ושיש ביקורות חיוביות מלקוחות קודמים שהזמינו את השירות מהקבלן. נדגיש שכל קבלני האיטום שאנו עובדים איתם, נבדקו ונמצאו בעלי המלצות נהדרות, כך שתוכלו להסיר דאגה מלבכם ולצלצל אלינו לצורך קבל השירות