שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בבני ברק

גרים בבני ברק? מחפשים קבלן איטום לאיטום גג בטון או גג רעפים? דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מקבלני איטום מומלצים באזורכם, המספקים שירותי איטום עבור כל סוגי הגגות ובשיטות מגוונות. השאירו פרטים ותוכלו לחסוך זמן וכסף יקר!

קבלני איטום מומלצים לאיטום גגות בבני ברק

איטום גג הוא אחד הדברים הכי חשובים וזאת מאחר והוא מונע נזילות וטפטוף ועוזר לשמור על הבית מפני נזקים שונים - החל מהצפות ועד להתפתחות עובש על גבי הקירות. איטום טוב יכול למנוע מכם עוגמת נפש ותיקונים יקרים כתוצאה מפגיעות שונות של מים בימי החורף הגשומים ועל כן ישנה חשיבות מכרעת לבחירת בעל מקצוע מתאים.

שירותי איטום גגות אינם חייבים להיות יקרים מאוד וניתן לחסוך מאות שקלים כאשר מבצעים השוואת מחירים חכמה. בעזרתנו תוכלו לקבל עוד היום מספר הצעות מחיר שונות מקבלני איטום בבני ברק ולמצוא קבלן מומלץ, מקצועי ובמחירים נוחים למדי.

איטום בבני ברק

מה משפיע על מחירי איטום גגות בבני ברק?

ישנם שני אלמנטים מרכזיים אשר משפיעים על העלויות והמחירים של איטום גגות בבני ברק. הדבר הראשון הוא כמובן סוג הגג שלכם שמשפיע גם על שיטת האיטום הנבחרת ובאופן ישיר גם על המחיר שתשלמו. לדוגמא, איטום של גג אסבסט בדרך כלל יתבצע באמצעות שיטת איטום בהתזה של חומר איטום בעוד איטום של גג עץ מתבצע לרוב בעזרת פריסת יריעות מיוחדות אשר עשויות מגומי ומגינות מפני חדירה של מים. מרכיב נוסף אשר משפיע על מחיר השירות הוא גודלו של הגג ולכן כאשר נבחן את מחירי האיטום, נשים לב שהמחירים בדרך כלל יהיו מוצגים כמחירים עבור מ"ר. 

השיטות הנפוצות לאיטום גגות בבני ברק

כפי שציינו, איטום גגות יכול להתבצע במספר שיטות המותאמות לסוגים שונים של גגות וחומרים. חשוב לבצע את ההתאמה בצורה נכונה ולכן מומלץ להתייעץ עם קבלן איטום גגות בעל ניסיון והמקצועיות הנדרשת. אלו השיטות הנפוצות לאיטום גגות ע"י קבלני איטום בבני ברק:

  • איטום ביריעות ביטומניות: איטום בעזרת יריעות מחומר ביטומני המודבקות לגג בעזרת "כלב אש". שיטה זו נחשבת לנפוצה ביותר בשל רמת העמידות שלה. שיטה זו מתאימה בעיקר עבור איטום גגות בטון שטוחים.
     
  • זיפות: איטום הגג בעזרת זיפת חמה או קרה. שיטה זו נחבת לזולה והמהירה ביותר אך פחות עמידה בתנאי חום.
     
  • איטום עם בט-קל: איטום בעזרת חומר דמוי בטון וקל משקל. אינו מתאים לאיטום גגות שלמים, אלא לאיטום נקודתי בלבד.
     
  • איטום בהתזת סילר: התזה או מריחה של חומר סילר היוצר שכבת איטום עליונה. שיטה זו מותאמת לגגות מרוצפים ולמשטחים גדולים ומתאפשרת לביצוע בצורה מהירה וקלה.
     
  • איטום גג בחומר פולימרי: איטום גג ע"י התזה או מריחת חומרים פולימריים כולל חומרים אקריליים, פוליאוריטנים וחומר פולימרי אטום למים. חומרים אלו נחשבים לבעלי כושר אטימות גבוהה ומתאימים לסוגי גגות שונים.

מחיר איטום גגות בבני ברק עפ"י סוג השיטה

מחירי איטום גגות משתנים בהתאם לשיטת האיטום הנבחרת. לפניכם מחירון ממוצע עבור שיטות האיטום השונות אותם מספקים קבלני איטום בבני ברקף

מחירון איטום גגות בבני ברק עפ

איטום גג ביריעות ביטומניות

מחיר עבור מ"ר.


60 - 100 ש"ח
איטום גג בזפת

מחיר עבור מ"ר, עבוד גודל גג של מינימום 100 מטר.



 



 


30 - 50 ש"ח
איטום גג בהתזה

מחיר עבור מ"ר.


100 - 200 ש"ח
איטום גג עם בט-קל

מחיר עבור מ"ר.


50 - 80 ש"ח
איטום גג בחומר פולימרי

מחיר עבור מ"ר.


95 - 145 ש"ח

הדפס מחירון

איטום כל סוגי הגגות בבני ברק

קבלני האיטום בבני ברק מספקים שירותי איטום עבור סוגי גגות שונים, כאשר מחיר העבודה ושיטת האיטום משתנה בהתאם לסוג הגג. לפניכם פירוט סוגי הגגות ושיטות האיטום המותאמות להם:

סוג הגג שיטת איטום
איטום גג רעפים יריעות ביטומניות, זיפות, חומרי בידוד נוספים
איטום גג בטון יריעות ביטומניות, זיפות, בט-קל
איטום גג איסכורית התזת סילר, חומר פולימרי
איטום גג מרוצף התזת סילר

מחיר איטום גגות בבני ברק בהתאם לסוג הגג

לפניכם מחירון ממוצע עבור איטום גגות בבני ברק בהתאם לסוג הגג:

מחירון ממוצע לאיטום גגות בבני ברק בהתאם לסוג הגג

איטום גג רעפים

מחיר עבור מ"ר.


70 - 250 ש"ח
איטום גג בטון

מחיר עבור מטר, איטום ביריעות ביטומניות.


65 - 110 ש"ח
איטום גג איסכורית

מחיר עבור מטר, איטום בהתזת סילר או משחה פוליאורנטית.



 


45 - 120 ש"ח

הדפס מחירון

איטום גג - זיפות מול יריעות ביטומניות 

איטום באמצעות זפת היא שיטה זולה באופן משמעותי משיטות אחרות ויכולה לחסוך לא מעט עלויות. לעומת זאת איטום ביריעות ביטומניות נחשבות לפתרון מעולה אשר מוביל לאטימה איכותית הרבה יותר מאחר ומדביקים את היריעה אל שטח הגג באמצעות חימום. היריעות מחזיקות למשך שנים רבות מבלי שנצטרך לחדש את האיטום. איטום עם זפת נחשב לפשוט יותר מבחינת תהליך היישום שלו ואינו מצריך דיוק רב כמו בפריסת היריעות. על מנת להכריע באשר לטכניקת האיטום המתאימה לכם, מומלץ תמיד להזמין יועץ איטום או קבלן איטום שיגיע לבצע בדיקה של הגג על מנת להחליט על השיטה המתאימה.

השוואת מחירים בין קבלני איטום גגות בבני ברק

איטום גג נחשב לעסק לא זול ולכן חשוב לבצע השוואת מחירים ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת ובכך לנסות למצוא הצעות זולות יותר ולחסוך הוצאות מיותרות. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מקבלני איטום מומלצים בבני ברק ולבחור בצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. השאירו את הפרטים, השוו וחסכו עד 37% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

האם נהוג לספק אחריות על איטום גג בבני ברק?

אחת השאלות הנפוצות היא באשר למתן אחריות עבור איטום גג בבני ברק במסגרת עבודתו של קבלן האיטום. כדאי לדעת שלרוב האחריות מתקבלת עבור איטום כללי ולא עבור תיקונים נקודתיים בגג ושמשך האחריות נע בדרך כלל בין 5 שנים ל-10 שנים. לכן, כאשר אתם מדברים עם קבלני איטום במרכז, בקשו שיציינו בכתב את כל נושא האחריות על מנת למנוע חילוקי דעות ומחלוקות בהמשך.

משך תקופת האחריות הממוצעות:
10 נשות אחריות 7.5 שנות אחריות 5 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ קבלני איטום גגות אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

עבודות איטום נוספות בבני ברק

קבלני איטום בבני ברק מבצעים עבודות איטום נוספות מלבד איטום גגות. אלו חלק מהעבודות שתוכלו לקבל עבורם שירותם:

  • איטום קירות - טיפול בנזילות ורטיבויות וגם איטום קירות פנימיים וחיצוניים. במקרים של איטום קיר חיצוני בבניין, ניתן להזמין שירותם של איטום בסנפלינג.
  • איטום מקלחת - איטום מקלחות לפני ריצוף ואחרי ריצוף, כולל איטום הקירות, איטום האמבטיה או הרצפה, למניעת נזילות מהצנרת, היווצרות עובש ורטיבויות.
  • איטום מרתף - ביצוע איטום מרתף ע"י התזה או בעזרת יריעות בטומניות בשלב בניית הבית או לאחר מכן במקרים של איתור נזילות והיווצרות רטיבות.