שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בבת ים

ברשותכם גג בית בנוי הזקוק להגנה? במאמר זה תקראו על שיטות איטום גגות בבת ים הנחשבות לנפוצות, כמה הן עולות, מהי תקופת האחריות הניתנת על ביצוען ואיך תוכלו להשיג בקלות קבלני איטום באזורכם ולחסוך בחיפושים ובכסף - קראו וגלו.

אילו שיטות איטום גגות בבת ים קיימות?

מעוניינים לדעת אילו שיטות איטום גגות בבת ים קיימות כיום? מתחת תוכלו לקרוא שיטות איטום אלו בהרחבה:

  • זיפות גגות בבת ים - שיטת זיפות גגות נחשבת לותיקה ביותר מבין שיטות האיטום לגגות שנציג והיא מבוצעת באמצעות מריחה של זפת חמה או קרה על גג הבית.

    היתרון בזפת הוא שהיא מציעה פתרון זול אך יחד עם זאת - מחזיקה בלא מעט חסרונות כמו זיהום סביבתי והיא נחשבת לפחות עמידה בהשוואה לשיטת היריעות, עליה נדבר בהמשך.
     
  • יריעות ביטומניות - איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות הפכה לשיטה הנפוצה כיום מפני שהיא נחשבת לעמידה מאוד בפני מזגי האויר השונים.

    מדובר בהליך שדורש הדבקה של היריעות אחת לשניה ע"י אביזר הנקרא "כלב אש" והיא נתנת ליישום על מגוון רחב של גגות.

    קבלן איטום בבת ים יניח את היריעות אחת ליד השניה ולאחר מכן - יעבור עליהן עם "כלב האש" המוציא להבה שתפקידה להדביק בין היריעות.
     
  • איטום גגות בבת ים ע"י בט - קל - שיטת הבט - קל (בטון קל) מיועדת בעיקר לגגות בעלי שיפוע כמו גגות רעפים והיא מיושמת באזורים קטנים לרוב ולא על פני גג שלם.
     
  • איטום גגות ע"י התזת סילר - מדובר בשיטת איטום גגות הנעשית ע"י הן מריחה והן התזה. היא מיושמת על גגות מרוצפים במרבית המקרים אך ניתן להשתמש בה גם בקירות ואף בתוך הבית. יישום שיטה זו ע"י התזה יכולה לחסוך לאיש איטום בבת ים בזמני העבודה ולכן אם הוא יציע בפניכם אופציה זו - קחו אותה בשתי ידיים.

    פרט חשוב : שיטת ההתזה תתבצע במרבית המקרים ע"י בעל המקצוע בסנפלינג - אמצעי המאפשר לו להגיע בצורה נוחה ומיטבית יותר לכלל איזורי הגג.
     

קבלן איטום גגות בבת ים

אילו גגות ניתן לאטום?

כאן נסביר על סוגי הגגות שביכולתם של קבלני איטום בבת ים לאטום עבורכם:

  • איטום גגות רעפים בבת ים - דעו כי דרכנו תוכלו להשיג חברת איטום גגות בבת ים שמספקת שירותי איטום לגגות רעפים. גגות רעפים מיסודם נחשבים לעמידים יותר בפני חדירת מים בגלל השיפוע שלהם אך עבודת האיטום מספקת שכבת הגנה נוספת וכזו שתגן עליכם בפני חדירה של רוחות חזקות או חום.

    גגות רעפים ניתן לאטום במגוון רחב של שיטות כגון : זיפות, איטום ביריעות ביטומניות, בט - קל ועוד.
     
  • איטום גגות מרוצפים - גגות מרוצפים אלו גגות שטוחים שבמרבית המקרים משמשים כשטח פנאי נוסף לבני הבית כגון : ישיבה, משחק, תליית כביסה ועוד. החשיבות באיטום גגות מסוג אלו נחשבת למחייבת מפני שמי גשמים נוטים להצטבר על פני הגג השטוח, דבר שיכול לגרום לעומס על הגג ולחדירת מים. גגות מרוצפים ניתן לאטום ע"י התזת סילר.
     
  • איטום גג בטון בבת ים - גם במקרה הנ"ל מדובר בשלב הכרחי שתפקידו למנוע ממי גשמים לחדור מהגג מפני שגם כאן מדובר בגג שטוח שאין ביכולתו לסלק מעליו את המים (כמו בגג רעפים לדוגמה) גגות בטון שטוחים נאטמים לרוב הן ע"י יריעות ביטומניות והן ע"י שיטת זיפות גגות בבת ים.
     
סוג הגג איזו שיטת איטום גגות בבת ים מתאימה?
גגות רעפים יריעות ביטומניות, זפת, בט - קל
גגות מרוצפים התזת סילר
גגות בטון יריעות ביטומניות, זפת

מחירון איטום גגות בבת ים - לפי השיטה

מתחת נציג בפניכם הצעות מחיר אמיתיות בעבור שיטות איטום שונות. שימו לב שהצעות המחיר הנ"ל עשויות להשתנות בהתאם למקרה ובהתאם לשיקולים נוספים שקבלן איטום בבת ים מציב.

 

מחירון איטום גגות בבת ים - לפי השיטה

איטום גגות ביריעות ביטומניות

טווח המחירים מתייחס ל - 10 עד 100 מ"ר וכולל את העבודה.


65 - 110 ש"ח
זיפות גגות בבת ים

המחיר לזיפות גג באורך מלא  (עד 50 מטרים).


1,500 - 2,500 ש"ח
איטום גגות בבת ים ע"י התזה

המחיר לאיטום גגות בהתזה של חומר הסילר או חומרים אחרים.


100 - 200 ש"ח למ"ר
איטום גג במשחה פוליאוריטנית

איטום גג במשחה פוליאוריטנית המיועדת לאיטום גגות זכוכית, פח ועץ.


95 - 145 ש"ח למ"ר
איטום גגות בבטקל

איטום גגות בבת ים באמצעות בטקל. המחיר לעבודת איטום גג עד 80 מ"ר.


2,900 - 3,500 ש"ח

הדפס מחירון

מחירון איטום גגות בבת ים - לפי סוג הגג

כאן נציג הצעות מחיר של איטום גגות ובהתאם לסוג הגג.

מחירון איטום גגות רעפים בבת ים - לפי סוג הגג

איטום גגות רעפים בבת ים

המחיר מתייחס לאיטום גג רעפים עם יריעות ביטומניות או ע"י זיפות.


70 - 250 ש"ח למטר
איטום גגות מרוצפים

המחיר הוא לאיטום גגות מרוצפים ע"י איש איטום בבת ים.


80 - 100 ש"ח למ"ר
איטום גגות בטון בבת ים

המחיר לשימוש ביריעות ביטומניות הנדבקות ע"י "כלב אש" על גבי גג שטוח מבטון.


65 - 110 ש"ח למ"ר

הדפס מחירון

על ההבדלים בין שיטות זיפות גגות ויריעות ביטומניות בבת ים

בפסקה זו נסביר על ההבדלים הבולטים בין שיטות לאיטום גגות בבת ים - הן ע"י זיפות גגות והן ע"י יריעות ביטומניות:

  • זיפות גגות - כמו שכבר הסברנו למעלה - שיטת זיפות גגות בבת ים נחשבת לותיקה יותר בהשוואה ליריעות הביטומניות. היתרונות בשיטה זו - העלות שלה, היא קלה לביצוע וכזו הניתנת ליישום גם בגגות עמוסים בחפצים שונים (מנועי מזגנים, ספה, מכונת כביסה וכד').

    החסרונות בשיטה זו הן - העמידות החלשה שלה, העובדה שהיא מזהמת מאוד את הסביבה ויש לחדש אותה לעתים תכופות יחסית (בין 3 -5 שנים).
     
  • יריעות ביטומניות - שיטת איטום גגות ע"י יריעות ביטומניות בבת ים נחשבת לנפוצה מאוד כיום והיא מחזיקה במספר יתרונות - היא עמידה מאוד ומצריכה חידוש רק פעם ב - 10 שנים).

    ניתן ליישם אותה על מגוון רחב של גגות (רעפים, שטוחים ועוד) וטווח האחריות שקבלני איטום בבת ים מקנים בעבור שימוש בשיטה הנ"ל הנו גבוה יותר בפער מפני שהם מאמינים באיכות האיטום ע"י היריעות.

    החיסרון בשיטה זו הוא בעיקר המחיר הגבוה שלה אך קחו בחשבון שטווחי החידוש ששיטה זו מצריכה הינם ארוכים יותר משיטת האיטום באמצעות זיפות גגות בבת ים.
     
השיטה לאיטום גגות בבת ים יתרון עמידות כל כמה זמן יש לחדש?
זיפות גגות זולה, קלה ליישום נמוכה 2 -4 שנים
יריעות ביטומניות עמידה, תחזוקה לעתים רחוקות גבוהה 8 - 10 שנים

האם יש אחריות על עבודות איטום גגות בבת ים?

תוקף האחריות לעבודות איטום בבת ים נגזר מסוג שיטת האיטום שבחרתם או שנבחרה עבורכם ע"י קבלן האיטום. ככלל - דעו כי תוכלו לקבל אחריות הנעה בין 7 - 10 שנים בעבור התקנת יריעות ביטומניות. חשוב שתוודאו כי קבלן האיטום יציין זאת בהצעת המחיר לפני ביצוע ההליך וזאת כדי להבטיח שהאחריות תהיה תקפה על כך.
 

 תקופת האחריות הממוצעות לאיטום ע"י יריעות ביטומניות בבת ים:
10 שנות אחריות 8.5 שנות אחריות 7 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איך ניתן להשיג קבלן איטום מומלץ בבת ים?

ע"מ שגם אתם תוכלו להשיג קבלן איטום מומלץ בבת ים - חשוב שתבחנו מספר פרמטרים חשובים, לפני שאתם סוגרים עם איש איטום בבת ים. נסביר על הפרמטרים הנ"ל מתחת:

  • נסיון - ודאו שקבלן איטום שתבחרו יחזיק בנסיון ובוותק של מספר שנים לפחות וזאת מפני שבמרבית המקרים זה יעיד על כמות גבוהה יותר של עבודות שונות שביצע וכך הסיכוי שיבצע שגיאה כלשהיא בעת הליך האיטום היא נמוכה.
     
  • רישום בפנקס הקבלנים - הליך איטום גגות בבת ים אינו דבר שיש להקל בו ראש מפני שהוא זה שיהווה הגנה עליכם מפני חדירת מי גשמים בחורף. ע"מ לוודא שאיש האיטום אכן בעל מקצוע אמין, יהיה עליכם לוודא שהוא רשום בפנקס הקבלנים הרשמי במדינת ישראל, דבר המוכיח כי מדובר בקבלן שביכולתו לבצע עבודות איטום מורכבות.

    רישום זה נועד בנוסף לאשר כי מדובר באדם אמין, ללא עבר פלילי וללא תיקים פליליים שנפתחו נגדו.
     
  • תעודת אוטם מורשה - על כל קבלני האיטום בישראל להחזיק בתעודת אוטם מורשה, הניתנת להם ע"י מכון התקנים הישראלי.

    תעודה זו ניתנת להם לאחר שעברו בהצלחה הכשרה מותאמת לכך דרך קורס רלוונטי. אל תסכימו להעסיק איש איטום בבת ים שאינו מחזיק בתעודה הנ"ל.
     
  • חוות דעת - דעו כי דרך השארת פרטים בטופס מתחת תוכלו לקבל בחינם מפורטל איטום בקליק 3 קבלני איטום באזור המרכז, עליהם תוכלו לחפש בגוגל ולקרוא חוות דעת שהשאירו להם לקוחות קודמים וזה יסייע לכם להבין את טיב השירות ולבצע בחירה מושכלת יותר.

    השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
    או בטלפון: 077-6051055

אילו עבודות איטום נוספות ניתן להשיג דרכינו?

חשבתם שבזה זה נגמר? מתחת נציג בפניכם עבודות איטום שניתן להשיג דרכנו בנוסף על שירותי איטום גגות.

  • איטום קירות בבת ים - במידה ועליתם על ליקויים בשכבות האיטום של הקירות שלכם או אם תרצו למנוע ליקוי עתידי - דעו כי תוכלו להשיג דרך פורטל איטום בקליק שירותי איטום קירות פנימיים וחיצוניים של הבית שלכם.
     
  • איטום מרפסת - הליך לאיטום מרפסות בבת ים מתבטא בעיקר באיטום של הרצפה, באיטום הרמטי של דלתות המרפסת מפני חדירה של רוחות ומים מבחוץ ואת איטום של התקרה.
     
  • איטום מבנים בבת ים - הליך איטום מבנים נחשב לחשוב ביותר מפני שהוא זה שיקבע אם המבנה בו הנכם גרים יהיה עמיד בפני מזגי האויר השונים או לא. דעו כי דרך פורטל איטום בקליק תוכלו להשיג קבלני איטום בבת ים שמתמחים במיוחד לעבודה מורכבת זו.