שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בראשון לציון

מחפשים קבלן איטום בראשון לציון לאיטום גגות, קירות חיצוניים או כל עבודה אחרת? בעמוד תראו על היתרונות והחסרונות של זיפות גגות לעומת יריעות ביטומניות, מחירים של עבודות איטום ואיך לוודא שקבלן האיטום אכן הגון, מקצועי ומומלץ.

זיפות גגות בראשון לציון - האם כדאי?

זיפות גגות בראשון לציון היא ללא ספק אחת השיטות הנפוצות ביותר לאטום את הגג. היתרון המרכזי של השיטה הזו על פני יריעותך ביטומניות הוא המחיר הזול שלה. מחיר זיפות גגות לרוב זול פי 2 ואף יותר מאשר מחיר של איטום ביריעות ביטומניות. עם זאת חשוב לומר שהעמידות של זיפות גגות לאורך זמן הרבה יותר נמוכה וגם תצטרכו לסייד את הגג כל שנה. מעבר לכך אחריות על זיפות גגות תהיה רק 3 - 5 שנים.

 

משך תקופת האחריות הממוצעת לזיפות גגות:
5 שנות אחריות 4 שנות אחריות 3 שנות  אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ קבלני האיטום אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

יתרונות וחסרונות של איטום גגות בראשון לציון ביריעות ביטומניות

היתרון המרכזי של איטום גגות בראשון לציון ביריעות ביטומניות הוא העמידות לאורך זמן. אם אתם לא מחפשים לחדש את איטום הגג אחרי כמה שנים בודדות ללא ספק יריעות ביטומניות היא השיטה הטובה ביותר. גם תקופת האחריות שתקבלו עבור איטום ביריעות ביטומניות היא הרבה יותר ארוכה ונעה בין 7 - 10 שנים. החיסרון המרכזי הוא כמובן המחיר. מחיר איטום ביריעות ביטומניות הרבה יותר גבוה מאשר זיפות גגות.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
10 שנות אחריות 8.5 שנות אחריות 7 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ קבלני האיטום אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איטום גגות בראשון לציון - זיפות או יריעות?

אז איך כדאי לאטום את הגג? ראו את הטבלה שלפניכם:

 

מה בודקים? זיפות גגות איטום ביריעות ביטומניות
מחיר 30 - 50 ש"ח למטר 90 - 130 ש"ח למטר
עמידות עמידות סבירה עמידות גבוהה
מצריך סיוד? כל שנה לא מצריך
אחריות 3 - 5 שנים 7 - 10 שנים

מחירון איטום בראשון לציון

לא בטוחים כמה עולה איטום בראשון לציון? לפניכם מחירון איטום של העבודות הנפוצות ביותר:

מחירון איטום בראשון לציון

כמה עולה זיפות גגות בראשון לציון?

המחיר הוא למטר של גג שגדול מ-100 מטר רבוע.


30 - 50 ש"ח
מחיר איטום גגות בראשון לציון עם יריעות ביטומניות

המחיר הוא למטר.


90 - 130 ש"ח
כמה עולה לאטום קיר חיצוני?

המחיר הוא למטר של קיר סטנדרטי לא כולל סנפלינג.


120 - 220 ש"ח
מה המחיר של יישום רולקה?

המחיר הוא למטר.


35 - 55 ש"ח
כמה עולה איטום חדר אמבטיה?

מחיר לחדר סטנדרטי.


3,000 - 4,000 ש"ח
מחיר איטום בהתזה בראשון לציון של קיר פנימי

מחיר למטר של שימוש בחומר חד רכיבי.


85 - 100 ש"ח
כמה עולה איטום גגות רעפים בראשון לציון?

המחיר הוא למטר בזיפות.


70 - 90 ש"ח
כמה עולה טיפול ברטיבות קפילארית?

המחיר הוא למטר חפירה.


400 - 1,400 ש"ח

הדפס מחירון

איך למצוא קבלן איטום מומלץ בראשון לציון?

בשביל לוודא שאתם מוצאים קבלן איטום מומלץ והגון בראשון לציון יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק:

  • תעודת אוטם מורשה: דבר ראשון שללא ספק אי אפשר לוותר עליו הוא בדיקת שקבלן האיטום מחזיק בתעודת אוטם מורשה. תבקשו לראות את התעודה כולל וידוא שהיא בתוקף. אל תקחו קבלן איטום בראשון לציון שלא מראה לכם את התעודה הזו - חשוד.
     
  • זפת לזיפות הגג: למי מכם שבוחרים בזיפות גגות בראשון לציון חשוב לוודא שהזפת חדשה ואיכותית. ודאו שהיא מגיעה בחבית חדשה ולא שרופה וגם שהיא בתקן 75/25 (יהיה רשום על האריזה).
     
  • יריעות פיברגלס: עוד טיפ לאלו שבוחרים בזיפות גגות הוא לוודא שקבלן האיטום אכן שם יריעות פיברגלס אם כן סיכמתם על כך. את היריעות שמים לפני מריחת הזפת אז מומלץ להיות איתו על הגג על מנת לוודא שהוא אכן מניח את השכבה ולא רק אומר לכם.
     
  • סיוד הגג: הרבה קלבני איטום בראשון לציון יבקשו מכם לחתום שאת סיוד הגג תבצעו אצלם. אם זה אכן המצב, וזה לא נדיר בכלל, ודאו שרשום שמחיר הסיוד לא עולה עם השנים. את הסיוד תצטרכו לחדש כל שנה ולכן חשוב לוודא זאת.
     
  • סוג יריעות ביטומניות: הטיפים עד כה היו למי שבוחר לאטום את הגג בזפת, אז אל תדאגו נאמני הירעיות גם לכם הבאנו טיפ חשוב. כשאתם מדברים עם קבלן האיטום ודאו מה העובי של היריעות ומי היצרן. יריעות ביטומניות מוכרחות להיות 5 מ"מ, אחרת הן לא יחזיקו מעמד הרבה זמן. לגבי היצרן יש הרבה חברות טובות, אבל כששאלנו קבלן איטום במרכז על הנושא הוא המליץ על פזקר מפני שהם עומדים בתו תקן ישראלי מחמיר.
     
  • הצעה זולה מדי: אם עבור איטום גגות בראשון לציון אתם מקבלים 2 הצעות יחסית זהות אבל הצעה שלישית נמוכה באופן משמעותי - כדאי להיזהר. זה כמובן טבעי שיהיו הצעות נמוכות יותר בכמה מאות שקלים, אבל אם ההצעה מגיע למחירים מאוד זולים של 60% פחות לדוגמה כנראה שגם איכות החומרים בהתאם.
     
  • אחריות: את האחריות ודאו שאתם מקבלים בכתב כדי שהקבלן יתקן כל בעיה כלשהי שנוצרה עקב איטום לקוי. בנוסף ודאו שהלוגו שמופיע על האחריות הוא אותו לוגו שמופיע על הקבלה ואף קבלן לא מנסה להתחמק ממתן אחריות.
     
  • הכנה לפני האיטום: אחד הדברים החשובים ביותר באיטום גגות הוא ההכנה המקדימה. בלי הכנה מקדימה ראויה ויסודית שכבת האיטום לא תיושם בצורה טובה ואז לא עשינו בזה כלום. ודאו שקבלן האיטום עושה ניקיון יסודי לגג, מטפל במרזבים ומפוצץ בועות אוויר במידה ונוצרות.
     
  • הדודים והקולטים: עוד בענייני ההכנה חובה להרים את הדודים והקולטים לפני שמיישמים איטום. איטום גגות בראשון לציון בלי הרמה של הקולטים והדודים הוא איטום לקוי שרק יגרום לנזילה בקרוב מאוד.
     
  • בדיקת הצפה: הדרך הטובה ביותר לבדוק איטום איכותי היא בדיקת הצפה. ללא בדיקת הצפה לגג הקבלן לא יוכל לדעת שהוא עשה עבודה טובה והוא ללא ספק קבלן לא מקצועי.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

עבודות איטום בראשון לציון מלבד גגות

באמצעות איטום בקליק תוכלו למצוא קבלן איטום בראשון לציון לא רק לאיטום הגג, אלא לכל עבודת איטום שתצטרכו. דוגמה לנפוצות ביותר:

  • איטום קירות חיצוניים: אחרי איטום גגות בראשון לציון העבודה הנפוצה ביותר היא ללא ספק איטום קירות חיצוניים. תדעו שצריך לאטום את הקירות החיצוניים אם תתחילו לראות סדקים ועובש על הקירות. חשוב לדעת שלפעמים איטום קירות חיצוניים מתבצע בסנפלינג ובמקרה הזה המחיר יהיה גבוה יותר בכמה אלפי שקלים.
     
  • איטום גג רעפים: אמנם אכן איטום גגות, אבל שונה. איטום של גגות רעפים היא עבודה הרבה יותר קטנה ונקודתית. לפעמים זה יהיה בזיפות ולפעמים העבודה תהיה עם מתיחה של יריעה ביטומנית קטנה.
     
  • איטום חדרים רטובים: חדרים רטובים הם בדרך כלל מקלחת או חדר האמבטיה (איך שתרצו לקרוא לו) ובגלל זרימת המים הגבוהה שם האיטום חשוב הרבה יותר. אם אתם צריכים קבלן לאיטום המקלחת חשוב לוודא שהוא מבצע גם את "העבודות הקטנות" ולא רק את האיטום של הקירות ומשטח. בקשו שיאטום את האמבטיה, הכיור והמקלחון.
     
  • טיפול ברטיבות: אם מופיעה לכם רטיבות בבית זו יכולה להיות נזילה ויכולה להיות בעיית איטום. לרוב צריך להזמין מאתר נזילות כדי שיקבע את מקור הרטיבות, ואם הוא קבע שהבעיה היא איטום אז תצטרכו להזמין קבלן איטום בראשון לציון. אם הרטיבות מגיעה מהרצפה כנראה שיש לכם רטיבות קפילארית ובמקרה הזה תתכוננו כי הקבלן הולך להיות אצלכם כמה ימים.

 

איטום בראשון לציון

3 שיטות נוספות לאיטום גגות בראשון לציון

איטום גגות בראשון לציון בדרך כלל מסתכם בזיפות או יריעות ביטומניות, אבל יש עוד שיטות איטום שכדאי לכם להכיר:

  • רולקה: רולקה היא מעין יציקת בטון שהמטרה שלה היא למנוע הצטברות של מים בפינות או זוויות מסויימות. מים נוטים לחפש פינות ולשהות שם, ואם אם יהיו שם הרבה זמן הם בסופו של דבר יחדרו כל שיטת איטום שתבחרו בה, לכן רולקה מאוד עוזרת לאיטום הגג.
     
  • סיוד גגות: אם זיפות גגות בראשון לציון היא הבחירה שלכם חשוב לדעת שאתם תצטרכו גם לסייד את הגג כל שנה על מנת לשמור על טיב האיטום ועל האחריות. הצורך בסיוד בא מפני שזפת היא שחורה וצוברת חום ולכן לאורך זמן של חשיפה לשמש היא תתבלה בצורה מהירה.
     
  • איטום בהתזה: לפעמים על גגות יש נישות ופינות שקשה להגיע אליהן בדיוק, ובמקרה הזה מומלץ להתיז חומרי איטום, לרוב סילר. אמנם שימושי במקרה של איטום גגות בראשון לציון, אבל למעשה הצורה שבה בדרך כלל נעשה איטום בהתזה היא כשנרצה לאטום קירות חיצוניים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

חסכו במחיר איטום בראשון לציון עם איטום בקליק

בשביל לחסוך במחיר עבודות איטום בראשון לציון בין אם זה איטום גגות ובין אם זה עבודות אחרות מומלץ לדבר עם מספר קבלני איטום. לא כל קבלן איטום יקח לכם מחיר זהה עבור העבודה, אפילו אם מדובר על אותה העבודה בדיוק. בשביל פורטל איטום בקליק עוזר לכם לערוך השוואה בין קבלני איטום בעיר. ההשוואה גם תוכל לעזור לכם לוודא שהאיטום מתבצע על ידי קבלן מקצועי והגון. התקשרו או השאירו פרטים וקבלו עד 3 הצעות מחיר מקבלני איטום בראשון לציון וחסכו עד 39% במחיר.