שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות ברעננה

מחפש אחר שירותי איטום גגות ברעננה? באמצעות פורטל "איטום בקליק" תוכל לקבל עד שלוש הצעות מחיר של אנשי איטום וקבלנים כך שתוכל לבצע השוואת מחירים במהירות בין כמה נותני שירות ולקבל פרספקטיבה נכונה לעלות השירות ולחסוך במחיר.

השוואת מחירים בין קבלני איטום ברעננה

פתרונות איטום גגות ברעננה מתבצעים על ידי אנשי איטום או בפרויקטים גדולים יותר על ידי קבלני איטום. את שני האפשרויות תוכל למצוא כאן בפורטל איטום בקליק. דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מאנשי איטום או קבלני איטום ולחסוך בכסף!
 

כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל במהירות את הצעות המחיר ולבצע השוואת מחירים ולחסוך!

 

איטום גג ברעננה

כמה עולה איטום גגות ברעננה?

מחיר עבודות האיטום גגות ברעננה עם יריעות ביטומניות הוא 87 ש''ח בממוצע למ''ר. טווח המחירים נע בין 65 - 110 ש''ח. מחיר זיפות גג הוא 40 ש''ח בממוצע למ''ר. טווח המחירים הוא 30 - 50 ש''ח. 

ראו מחירון מפורט לעבודות איטום גגות ברעננה:

מחירון עבודות איטום ברעננה

מחיר איטום גג מרוצף

מחיר עבור איטום גג מרוצף למ''ר.


80 - 100 ש''ח
מחיר איטום גג רעפים

מחיר בעבור איטום גג רעפים עד 60 מטרים.


4,000 - 5,200 ש''ח
איטום גג בהתזה

מחיר עבור איטום גגות בהתזה על ידי חומר בשם סילר.


100 - 200 ש''ח
מחיר איטום גג באמצעות בטקל

מחיר בעבור איטום של כל הגג באמצעות בטקל.


2,900 - 3,500 ש"ח
מחיר איטום גג בטון

מחיר עבור איטום גג בטון למ''ר.


70 - 90 ש"ח
מחיר איטום גג איסכורית

מחיר בעבור איטום גג איסכורית באמצעות סילר או משחה פוליאורנטית


נע בין 45 - 120 ש''ח
מחיר תיקון נקודתי בגג רעפים

מחיר בעבור תיקון נקודתי (עד 5 מ''ר)


450 - 700 ש''ח

הדפס מחירון

מה עדיף יריעות או זיפות לאיטום גגות ברעננה?

על מנת לבצע איטום גגות ברעננה יש לבחור בשיטה, זיפות גגות היא השיטה העתיקה יותר והזולה יותר. היא פחות עמידה, אבל זולה באופן משמעותי. ניתן להזמין דרכנו זיפות גגות ברעננה וכמובן גם בכל שיטה אחרת, אבל דעו כי קיימים חסרונות בשיטה והראשונה בינהם היא עמידות נמוכה ביחס לפתרונות האחרים והיקרים יותר.

 

כמו למשל יריעות ביטומניות שהיא השיטה האידאלית כיום והיקרה יותר. אבל מחזיקה מעמד לאורך זמן וניתנת לתיקון ושימור במהלך השנים. כך שאם המבנה שלכם ואתם לא רוצים להתעסק בכל עונה באיטום הגג - לכו על השיטות היקרות יותר שאכן יתנו לכם גם שקט לאורך זמן.
 

פרמטר יריעות ביטומניות ברעננה זיפות גגות ברעננה
עמידות עמיד יותר עמיד פחות
אחריות 10 שנים 5 שנים
מחיר יקר יותר זול יותר

סוגי עבודות איטום ברעננה

קבלן איטום מבצע כל מיני עבודות איטום ברעננה, אלו העבודות הנפוצות:

  • איטום רצפה ברעננה - קבלן איטום יכול גם לבצע איטום רצפות על מנת למנוע הצפות וחדירה של רטיבות אל תוך הבית.
     
  • איטום קירות ברעננה - קבלן איטום יוכל לבצע עבורכם איטום קירות ברעננה, לא משנה אם זה קיר פנימי או קיר חיצוני תוכלו לפנות לקבלן איטום על מנת לפתור את בעיית האיטום בקיר.
     
  • איטום של מבנים ברעננה - איטום מבנים נעשה לרוב על מבנים ישנים על מנת למנוע חדירה של מים ורוחות.

איך בוחרים קבלן לאיטום גגות ברעננה בצורה טובה?

הנה מספר פרמטרים שכדאי לבדוק כאשר בוחרים קבלן איטום רשום לביצוע עבודה:

  • שירותיות ואדיבות: כבר בשיחה הראשונה שלכם עם בעל המקצוע, תוכלו להתרשם מהיחס שאתם מקבלים ומהסבלנות של קבלן האיטום ברעננה. אם אתם שואלים שאלות ומנסים לברר מידע על איטום גגות ברעננה ונתקלים בתגובה חסרת סבלנות, הדבר צריך להדליק אצלכם נורת אזהרה.

  • לוח זמנים מוגדר ומסודר: הקפידו לבחור בעל מקצוע אשר מספק לכם לוח זמנים מדויק ומועד הגעה ברור לביצוע עבודת האיטום. אל תתפשרו על תשובות כמו "נדבר בהמשך" או "אנסה להגיע בשבוע הבא".

  • עלויות עבור ביצוע האיטום: אין שום סיבה שקבלן איטום ברעננה בו תבחרו, יספק לכם מחיר יקר מדי. עדיין לא בטוחים במחירים השונים? היכנסו אל המחירון שלנו.

  • עבודות קודמות וידע מקצועי: חשוב לשאול את הקבלן אם הוא ביצע בעבר עבודות מהסוג שאתם מחפשים, כך תדעו שאתם בידיים טובות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

השוני בין גג שטוח ובין איטום גג רעפים ברעננה

לאטום גג שטוח זה יחסית קל ביחס אל גג רעפים כמובן, כאשר המבנה של גג הרעפים הוא מסורבל יותר ויש להשתמש בטכניקות שונות ובציוד אחר לגמריי, לגגות רעפים יש פתרונות משלהם ולעיתים גם יקרים יותר מאשר איטום גג שטוח, שם ניתן להשתמש בכלל האפשרויות וישנם דרכים להוזלת מחירים משמעותית. תוכלו ללמוד עוד על אטימה או תיקון גגות רעפים כאן ולהבין את מורכבות הנושא.

 

קבלן איטום ברעננה

עבודות איטום ברעננה לשמירה על ערך הנכס

אם מצטברים מים על הגג שלכם, סביר להניח שהרטיבות תחלחל בסופו של דבר לאזורים פנימיים ותגרום לנזקים כאלה ואחרים גם בתוך הבית.

 

לכן יש לבצע במהרה איטום גגות ברעננה כאשר האיטום לקוי או שיש אזורים בגג שבהם נדרש לתקן את האיטום הקיים, תוכלו להזמין שירות שלא רק יחסוך מכם הוצאות בהמשך הדרך על טיפול בעובש ורטיבות בקירות והתקרה אלא גם יעזור לשמור על ערך הנכס.